zaterdag 21 januari 2006

De eerste CD/DVD aankopen van het nieuwe jaar



* Live in concert - 16 horsepower
Mooie concertbeelden.

* Arctic monkeys - Whatever people say I am, that's what I'm not
Lekkere rock. Ik heb veel nummers van ze gedownload waaronder Cigarette smokes. Dit nummer staat niet op deze CD. Maar toch is deze CD aan te raden.

* Yonderboi - Splendid isolation
Ik had iets anders van deze CD verwacht. Op de CD staat een combinatie van Lounge nummers en gitaarliedjes met een elektronische inslag. Ik vind het geen slechte CD. Het is het allebei net niet. Net geen lounge en net geen gitaarliedjes. Het is meer pop dan rock. Ik weet het nog niet.

*Audiotransparant - Nevland
Dit is echt een mooie plaat, een echte aanrader. Zeer intense muziek. Mooie, langzame nummers. Ze zijn door iemand eens vergeleken met de groep Low. Dit was voor mij niet een echte aanrader, maar ik snap wel waar de vergelijking vandaan komt. Ik had het nummer The friday of our lives gehoord en ik vond dit een mooi nummer naar aanleiding van dit nummer heb ik de CD gekocht. Hier heb ik geen spijt van.


Geen opmerkingen: