donderdag 21 februari 2008

Kleuren

Keizersrood, luchtbed (paars van de Praxis), musbruin, wit, nevelwit; dit zijn de kleuren die ik nu op mijn nieuwe muren aan het aanbrengen ben. Tijdens het schilderen luister ik naar Voicst, Gram, EN (dat is trouwens geen schildermuziek), Millionaire en ook veel naar de radio. Ik snap nu veel beter waarom bouwvakkers naar bepaalde zenders luisteren. cd's houden te snel op en met verfvingers cd's wisselen is niet zo'n goed idee. Ik heb al naar City FM en Sky Radio geluisterd. Eigenlijk wil ik naar Radio 1 luisteren, maar die stoort vrij veel. Mijn schilder/verhuiswerkzaamheden is nu de reden waarom mijn schrijffrequentie wat laag ligt. Als ik eind maart/begin april de sleutels van mijn oude adres overhandigd heb, breng ik de schrijffrequentie weer omhoog.

Geen opmerkingen: