dinsdag 26 augustus 2008

De weg naar het water


Door het weiland
Originally uploaded by marian_
Deze foto heb ik gemaakt op vakantie. Ik heb weer een buitenkunst week gedaan op Randmeer. Deze keer was het een beeldende week met als titel Drijfveer. Het was een week waarin je je drijfveren ging onderzoeken. Zo kan je ideƫen ontwikkelen voor beelden. Ik heb geleerd om eerst een idee te ontwikkelen en dan pas de uitvoering te gaan bepalen. Deze foto is een voorbeeld. Op Flickr staan nog meer foto's. Ik heb ook een filmpje gemaakt, maar die moet ik nog op internet krijgen. De foto's zijn onderdeel van een idee/drijfveer over water. Het idee was om de weg van mijn tent naar het water uitzetten met behulp van boterhamzakjes gevuld met water. Water is grijpbaar/ongrijpbaar en ik heb niets met het bos waarin ik zat. Ik wilde graag naar het water.

1 opmerking:

clismo zei

ik wil die verzamel-cd van jou wel.
heb ik in elk geval een mooie hoes ;-)