vrijdag 8 mei 2009

Vriidagochtend, 8 mei

De uitzending van 'Over de Schutting' met mijn keuze in het laatste half uur (tijdstip: 3h30m15s)is terug te beluisteren. Uitleg geven over waarom ik een bepaald nummer heb gekozen, blijf ik moeilijk vinden. maar volgend jaar doe ik weer mee, want hoe vaak krijg je de kans om een half uur lang je eigen keuze op de radio te mogen draaien?

Playlist:
Mercedes Sosa - Kyrie (CD: Missa Criolla)
Hanne Hukkelberg - Words & a piece of paper (CD: Little Things)
Roosbeef - Volle magen (CD: Ze willen wel je hond aaien maar niet met je praten)
Feist - Gatekeeper (CD: Let It Die)
Beth Orton - She cried your name (CD: Trailer Park)
PJ Harvey - Big Exit (CD: Stories from the Sea, Stories from the City)

1 opmerking:

marc zei

Het zal wel geen geheim voor je zijn dat Roosbeef mijn favoriet uit je selecie is, maar ook de anderen waren goed om (terug) te horen. Waarvoor dank. :D