zondag 26 december 2010

In de achtervolging

Ik voel me soms net een stalker. Ooit lang geleden toen ik begon op internet, las ik graag over muziek op internet. Ook was internet een hulpmiddel in het zoeken van nieuwe muziek. Toen vond ik een forum van een site waar een flink aantal muziekliefhebbers met elkaar discussieerden over muziek (subjectivisten forum). Na een tijdje meegelezen te hebben, ging ik mee discussiƫren. Ik startte mijn eigen blog (in januari bestaat hij 6 jaar hoezee!). Ik volg nog steeds redelijk wat blogs, maar je merkt dat er wat minder geblogd wordt en dat mensen zich wat meer op andere media uiten zoals twitter en facebook. Na een tijdje gegluurd te hebben op twitter heb ik daar maar een account genomen. Dan weten mensen dat ik gluur. En ook op facebook nam ik een account. In eerste instantie vanwege een vriendin die een spel speelde op facebook. Maar nadat ik erachter kwam dat je artiesten kon volgen, was ik helemaal om. En dat spel speel ik niet meer. Om maar bij te blijven en interessante muziek te vinden volg ik veel mensen naar de media waarop ze actief zijn. Nu ben je daar vrij in, maar soms voel ik me net een stalker.

Geen opmerkingen: