donderdag 11 augustus 2005

Antony & The Johnsons



Ik had hem gezien in de herhaling bij R.A.M. Het sprak mij erg aan. Wat trouwens een verschrikkelijk cliché is, maar goed. Toen ben ik naar winkel gegaan en naar ik dacht de laatste CD van Antony & the Johnsons gekocht. Toen kwam ik er thuis achter dat er nog één was. Toen baalde ik in eerste instantie best wel, want ik had niet dezelfde nummers als in de uitzending van R.A.M. te zien en te horen waren. Ik heb later nog een paar nummers van "I'm a bird now" gedownload. En toen was ik wel blij met mijn CD. Want de nummers van "I'm a bird now" zijn meer popachtig. Terwijl op de nummers "Antony&The Johnsons" meer tussen klassiek en pop inliggen. Alleen wat ik zo mooi vond in die uitzending heb ik maar half teruggevonden op die eerste CD. Ik vond de uitvoeringen met alleen piano heel mooi. En ik ben niet zo'n strijker liefhebber.

Geen opmerkingen: