woensdag 29 november 2006

Moeilijk

Als ik weer eens een nieuwe cd heb gekocht en ik hier over die cd schrijf, zou ik weleens willen schrijven hoe ik erbij kwam om die cd te kopen. Maar dat ligt bijna nooit aan één ding of voorval. Een voorbeeld is CSS hun naam kwam ik vaak tegen op de muziek sites die ik bezoek, maar de verhaaltjes die ik erover las ,spraken me niet genoeg aan. Dus heeft het een tijd geduurd voordat ik op zoek ging naar hun muziek.

Bij sommige cd's kan ik het gedeeltelijk aanwijzen. Tapes 'n Tapes bijvoorbeeld, die naam kwam ik regelmatig tegen, maar de interesse kwam pas toen ik naar 3voor12 TV zat te kijken en daar een videoclip in voorbij kwam. In 16 horsepower raakte ik geïnteresseerd na een documentaire bij de VPRO over ze gezien te hebben, terwijl ik de naam al weleens ben tegengekomen. I am Kloot speelde in het voorprogramma van Heather Nova. Maar van de meeste cd's weet ik het bewuste moment niet meer. Jammer maar helaas.

Geen opmerkingen: