zaterdag 16 april 2005

Treinmuziek



Als ik buiten Leiden naar iemand toe ga, ga ik met de trein. En sinds een aantal jaar heb ik een discman. Elke keer als ik nieuwe CD's gekocht heb, is het weer uittesten of een CD wel of geen trein CD is. Het moet in ieder geval een luister CD zijn en niet een 'actieve' CD. Een te rustige muziek is vanwege de herrie in de trein niet geschikt. Hieronder twee lijstjes met goede en slechte trein CD's:

Slechte trein CD's zijn:
Kaiser chiefs - Employment
Gisli - How about that
Catatonia -International velvet (toen ik in 1998 naar Leiden verhuisde, was dit mijn verhuis CD. Dit is ook de eerste CD die ik in Leiden gekocht heb.)

Goede trein CD's zijn:
Interpol - Turn on the bright lights
Nick Cave and the bad seeds - Let love in
Ozark Henry - The sailor not the sea

Geen opmerkingen: