woensdag 31 augustus 2005

Stijl CD


Stijl CD
Originally uploaded by marian_.

Sinds drie jaar doe ik iets wat op zingen lijkt. Bij de muziekschool heb ik stemvorming gedaan en nu volg ik iets dat koorscholing heet. De bedoeling is dat je van bladmuziek leert zingen. Ik ben ermee begonnen om mijn muzikale gehoor te ontwikkelen. Ik heb voor die drie jaar nl. nooit iets aan muziek gedaan. Nu was dat iemand ter ore gekomen en deze persoon speelt gitaar; naar wat ik begrepen heb ook een beginneling en hij wil een band oprichten. Nu werd ik gevraagd om bij deze band te komen zingen. Ik heb zelf vrij duidelijke ideeen over wat ik mooi vind en wat niet. Dus ik vroeg weet hij van welke muziek ik hou. Nou nee en de tussenpersoon dacht niet dat onze smaken overeen kwamen. Dus deze CD heb ik hiervoor gebrand. En hij viel niet zo in de smaak. Ik heb nu wel nagedacht over wat voor muziek ik zou willen maken en dat is een mengeling van gitaarliedjes en elektronische muziek. Niet dat ik in dat opzicht over enig talent beschik. En of ik ooit zover kom dat ik een band kan zingen is ook maar de vraag. Maar dat mensen dan gaan lachen als ze dit verhaal vind ik ook een beetje overdreven. Sommige mensen zien het nl. niet voor zich; Marian in een band.

Geen opmerkingen: