donderdag 20 oktober 2005

Ovor Riaman

Dat is de titel van de verzamel CD die ik heb gekregen van A. Dit is de persoon waar ik laatst een verjaardags CD voor in elkaar heb gedraaid. Hij heeft voor mij het volgende op de CD gezet:
1. Erykah Badu - Apple tree
2. Pete Philly & Perquisite - Insommia
3. Jack Johnson - Sitting, Waiting, Wishing
4. Marcy Playground
5. The Killers - All these things that I've done
6. White town - Your woman
7. Roots - The seed 2.0
8. Kasabian - Processed beats
9. Franz Ferdinand - This fire
10. Goldfrapp - Train
11. Basement Jaxx - Red Alert
12. Vive La Fete - Touche pas
13. Sugababes - Push the button
14. Madonna - American life
15. Markus Nikolai - Bushes (Norman Cook Remix)
16. Moby - Lift me up
17. Cassius - The sound of violence

Een leuke CD en toegankelijker dan mijn verzamel CD's meestal zijn. Ik was erg blij met White town. Dat nummer zocht ik al een tijd, maar ik wist niet van wie het was of hoe het nummer heette dus dat zoekt moeilijk. En Pete Philly wil ik ook wel meer van horen.

Geen opmerkingen: