donderdag 22 december 2005

to have glasses or not to have glasses

Ik zit nu naar 'de wereld draait door' te kijken. Deze uitzending wordt gepresenteerd door Fransisco van Jole. Ik dacht dat hij brildrager was, maar nu niet meer. Ook Jamai en Anastacia zijn ex-brildragers. Artiesten zijn eerst fervent brildragers met de hipste brillen en opeens toch geen bril. Dus eerst uitdragen dat het hip is om een bril te dragen en vervolgens lenzen nemen of je laten laseren. Nou ik blijf brildrager. Lenzen heb ik nooit gewild (een bril trouwens ook niet). Dat gepeuter in je ogen en die kleine glaasjes zijn aan mij niet besteed. En dat laseren; ik ben gezond en in een gezond lichaam wordt niet gesneden. Ik roep hierbij alle hippe brildragers op om brildrager te blijven.

2 opmerkingen:

herman zei

Ik was ook niet anders van plan. Ik ben als de dood voor lenzen.

Anoniem zei

Bij een ooglaserbehandeling hoeft er niet gesneden te worden. Er zijn verschillende behandelmethoden en ik was er ook bang voor, maar heb gekozen voor een methode waar niet gesneden wordt. Lasek heet het. Ik heb het zelfs laten doen in Istanbul via een Nederlandse organisatie (Care Mediator)