zondag 5 februari 2006

'zien'

Ik heb de podcast van Oeverloos (die van 290106) gedownload. Hierop was een gesprek met Jelle Paulusma te horen. Ik had bij die kop toch een andere spreekstem in mijn hoofd.

Ik zat te zappen en op ned. 1 kwam iemand langs en daar stond onder: Theo Verbruggen Radio 1 journaal. Toevallig luister ik elke ochtend naar het Radio 1 journaal en Theo Verbruggen is èèn van de 'filiaalhouders'. Dus ik zapte heel snel terug omdat ik toch even wilde kijken naar de kop die bij die stem hoort. Daar had ik vervolgens weer spijt van.

Een favoriete band van mij is Coparck. Nou zijn er niet veel foto's van hun in omloop dus hoe ze er precies uitzagen wist ik niet. Afgelopen jaar heb ik ze dan voor het eerst gezien. Muzikaal viel het niet tegen, maar visueel wel.

Geen opmerkingen: