zondag 19 februari 2006

Lezen over ...

Ik ben een beetje een tijdschriftenfreak. Soms vind ik van mezelf dat ik te veel geld uitgeef. Als mensen dat horen, is soms de reactie: koop wat minder CD's. Nou ik geef waarschijnlijk net zoveel geld uitaan tijdschriften als aan CD's. De CD's kan ik nl. alleen op donderavond en zaterdag kopen, terwijl ik tijdschriften elke dag kan kopen en ik zie niet elke week een CD winkel van binnen.

Nu kwam ik in een tijdschrift de volgende site tegen: chocolate and zucchini. De website van Clothilde Dusolier. Een weblog over eten. Deze site blijkt zeer populair te zijn. Dit komt uit 1 van de vele tijdschriften die ik lees. Er komt ook een kookboek van haar uit. Ik heb een periode heel veel websites over eten gelezen. Ik kook/bak redelijk graag. Voor mezelf alleen gaat dat met ups and downs.

Over eten websites gesproken; een favoriet van mij is die van de BBC. daar kan je veel lekkere recepten vinden. Een andere is die van snelklaar, alleen is de methode van zoeken nu iets minder. Maar gelukkig is hij weer online na alle problemen.

Geen opmerkingen: