zaterdag 29 december 2007

Nog een lijstje

De vijf mooiste platen uit 2007:
Hanne Hukkelberg – Rykestrasse 68
Patrick Watson (Sorry) – Close to Paradise
Neonbelle – In a cabin with…
Coparck – 3rd album
Einsturzende Neubauten – Alles Wieder Offen

Waarom heb ik die gekocht:
The Automatic – Not Accepted Anywhere
Po’girl – Home to You
PJ Harvey – White Chalk

Mijn ontdekking van 2007:
Ik kan sommige experimentele muziek ook waarderen.

Goede voornemens voor 2007:
Het hele jaar goede voornemens hebben.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Close to paradise? (the magic position was toch patrick wolfs laatste?) Hoe is die trouwens (in vergelijking met Wind in the wires)?

Hanne ga ik toch niet kopen, ik ben nog eens langs haar myspace geweest, en... neen, te 'folky', te breekbaar... het klikt gewoon niet.

ontdekking van de week: de eerste kraftwerk (kraftwerk 1), ze zijn nog een echte band, alsof er meer gevoel in zit... (en het afsluitende Von Himmel Hoch is super)

Marian zei

Dit is echt heel stom, maar ik haal Patrick Wolf en Watson altijd door elkaar. Ik heb niet eens cd's van Patrick Wolf dus daar kan ik niets over zeggen. Ik had niet verwacht dat ik dit nog eens zou intypen.

Ik zal ook eens naar Kraftwerk gaan luisteren. Hier in nederland heb je de Top 2000 daar hoor je toch ook weleens interessante dingen.

Anoniem zei

:-)
Autobahn is mijn Kraftwerk-favoriet.

Ik ik kijk hier al een paar dagen naar jullie "top 2000 a go-go, de verhalen achter de hits".