dinsdag 2 maart 2010

Lekker Groot

Op de afbeelding naast dit bericht staat mijn nieuwe cd rek. Hij staat tussen mijn twee oude in. Op mijn oude (vooraan) staat nu een lamp en 'de speeldoos' van Roos&Torre.. In dit rek staan nu mij DVD films en muziek DVD's. Ik had er eerst ook nog cd's in maar toen werd alles wel erg leeg. Ik heb nu nl. ruimte voor 1800 cd's terwijl ik maar 850 cd's heb. Ik verzamel van 1990 dus ik kan nog een tijdje vooruit. Op mijn andere oude cd rek staan bepaalde special editions en op de 'plank' daaronder staan de nieuwe aankopen.

Deze entry heb ik gemaakt op mijn nieuwe computer. Ik ben heel blij behalve dat ik nog geen draadloos internet heb. Dat was het nadeel van Windows 7 te nemen. Dan zit je met drivers en programma's, maar het lukt allemaal wel.

3 opmerkingen:

herman zei

handig die letter-labels. en wat cool dat je Persepolis op DVD hebt. :)

Stonehead zei

Waar heb je dat rek vandaan? Ik ben stiekem ook aan het zoeken, namelijk...

Marian zei

Deze komt bij www.cd-rek.nl vandaan. Maar als je ze wat mooier wilt kun je ook bij www.cdkast.nl kijken.