donderdag 25 maart 2010

Vrouwenpraat

Voordeur opendoen, mijn sleutels in het bakje gooien en vervolgens snel kijken of het past. Van mijn tas voor dagelijks gebruik waren al twee ritsen kapot. Het werd dus tijd voor een nieuwe tas. Nu is het toevallig prijzenslag bij de V&D dus dat kwam misschien wel goed uit. Toen ik daar naar tassen aan het kijken was, viel me op dat het feit of er cd's in passen wel een issue voor me is. Ik heb minstens één tas op dat issue afgekeurd. Toen ben ik nog bij een tassenwinkel langs gegaan waar ik mijn tas (van Desigual) vond. Iets duurder dan de bedoeling was, maar hij is zo mooi. En volgens mij konden er ook nog cd's in, maar dat moest ik thuis nog even testen. En ja hoor er past minstens één cd in dus twee ook wel. Als ik er nu ook nog voor zorg dat mijn portemonnee iets dunner wordt, kan ik nog meer in mijn nieuwe tas kwijt.

Geen opmerkingen: