dinsdag 23 november 2010

Video

Ik ben een video blog gestart. maar ik vind het soms toch zonde om hier geen video's te posten. Dus nu ben ik aan het kijken naar de videobalk. Ik heb hem in de rechterbalk al gezet, maar hij werkt nog niet naar behoren. Je kan met zoekwoorden werken, maar het is dan vrij moeilijk om eruit te krijgen wat ik wil. En je kan het videokanaal aangeven van YouTube. Nu heb ik dit laatste gedaan, maar hij geeft nog video's weer. Nu kan dit misschien liggen aan het feit dat ik niets geĆ¼pload heb. En dat hij mijn favorieten niet pakt. Ik ga nog even verder testen. Maar de bedoeling is om relevante videoclips te tonen.

2 opmerkingen:

Marian zei

Hij staat nu op het FaceCulture kanaal. ik ga nog wel even verder kijken. Of ik toch geen betere manier kan vinden.

Marian zei

En ik kom er net achter dat mijn eigen reacties niet gemodereerd hoeven te worden. Op zich is dat wel logisch.