maandag 27 juni 2011

Vrijetijdsberoving

Ik speel nog steeds graag games op internet. Hieronder heb ik er een aantal op een rijtje gezet die ik nog aan het spelen ben of pas gespeeld heb.

14locks
Voor dit spel heb je de Unityplayer (kan je laden en installeren als het spel opstart) nodig. Dit is eigenlijk net zoiets flash. In het spel moet je de codes vinden voor 14 locks. Deze vind je door goed in de ruimtes rond te 'lopen' (sommige mensen vinden de bediening irritant of worden zeeziek). Ik vond het niet extreem moeilijk, maar wel leuk gevonden.

Continuity
Dit spel is een combinatie van een schuifspel en een platformerachtig puzzelspel. De laatste levels zijn vrij ingewikkeld. Bij die levels heb ik gewoon achterstevoren gedacht.

The I of it
Zet bij dit spel ook het geluid aan. Er zit nl. een briljante voice-over achter. Je breng de I weer samen met de t (ik heb hem nog niet uit).

Where am I
Vind je weg naar het volgende level met de pijltjestoetsen.

Cardboardbox assembler
De titel snap ik niet helemaal, maar een leuk spel is het wel. Vezamel diamanten en sleutels en ga door de deur.

Refraction
Ken uw breuken.

Succes

Geen opmerkingen: