zondag 13 februari 2005

Stijl?

Mijn broer(tje) was jarig en als verjaardagskado had ik o.a een CD samengesteld en gebrand. Deze had hij vervolgens opgezet. Mijn moeder wist dat ik die CD voor hem had meegebracht, maar ze wist niet dat hij hem meteen had opgezet. Op een gegeven moment zei mijn moeder: is dit de CD die jij hebt meegebracht? Ja dus. Ze zei dat er dezelfde soort muziek opstond als op haar bandjes.

In mijn moeders auto zit een cassttedeck. En omdat er maar heel weinig volle bandjes te vinden zijn, heb ik voor haar bandjes volgezet met allerlei soorten muziek waaronder een aantal met mijn eigen samengestelde CD’s. Volgens mij stonden er niet veel dezelfde artiesten op, maar blijkbaar houd ik wel van een bepaalde ‘stijl’ van muziek. Alhoewel ik met stijl dan niet bedoel reggae, rock of dance. Dat heb ik altijd wel gedacht alleen ik kan het moeilijk omschrijven.

Geen opmerkingen: