vrijdag 6 mei 2005

CD1


CD1
Originally uploaded by marian_.

Dit zijn mijn CD's. Ik heb twee van deze CD 'kasten'. In elk kunnen ongeveer 400 CD's. Ze zitten nog niet vol.
Soms wil ik heel graag een CD kast met deurtjes. Als mensen mijn kamer binnenkomen dan is vaak de eerste reactie:'wat heb jij veel CD's'. Ja en? Mag dat niet? En zoveel heb ik er nou ook weer niet. In mijn schrift ben ik net over de 600 gegaan. Ja, ik heb twee schriften en daarin schrijf ik mijn CD aankopen in. Ik heb ooit een database programma voor CD's aangeschaft. Vervolgens heb ik redelijk wat tijd gestopt in het invullen van de database en toen is mijn harde schijf gecrashed. Dag database en nu heb ik alleen een Excel lijst met zeer beperkte gegevens in mijn computer staan.


Update: Ik heb even wat fouten eruit gehaald. Er zaten wel erg veel fouten in.

Geen opmerkingen: