zondag 8 mei 2005

Raikkonen heeft gewonnen!


Foto Frits van Eldik Fotografie

Eindelijk heeft hij gewonnen. Alonso werd tweede en Trulli derde. De wedstrijd hiervoor stond Raikkonen ook op pole, maar toen ging zijn auto kapot. Dat is al verschillende keren gebeurd dit seizoen.
BAR werd een schorsing voor twee wedstrijden opgelegd. Nu lees ik op Formule 1 dat BAR al langer verdacht werd van illegale praktijken. Dan vraag ik mij af wat Button daarvan weet. Hij was nl. niet erg blij dat zijn team de straf zonder problemen aanvaardde. Het blijft een vreemd verhaal. Ik moet trouwens wat vaker het nieuws na een Grand-Prix in de gaten houden want daardoor mis ik toch wel veel.
En wat een blamage voor Minardi met twee auto's tegelijk op de startgrid blijven staan. Ik hoop dat Albers de kans krijgt om zich zodanig te bewijzen dat hij bij een team kan gaan rijden. Maar ja dan moet hij ook een paar miljoen meenemen.

Geen opmerkingen: