vrijdag 30 september 2005

Betty goes green



Vroeger toen ik nog in de buurt van Goes woonde, begon mijn muziekinterresse bij populaire muziek (oftewel Top 40). Hoe ouder ik werd, hoe meer alternatieve muziek ik ging kopen. Op een gegeven moment had ik het nummer 'Cold by the sea' gehoord op de radio. En dat vond ik zo'n goed nummer dat ik de CD wilde, maar ja in Goes zijn niet echt veel platenzaken en al helemaal geen alternatieve zaken. Ik geloof dat je voordat ik naar alternatieve muziek ging luisteren, je 'Sjiep' had. maar dat was in toen al weg of verhuisd naar MIddelburg. Ik naar de platenzaak, Betty goes green hebben jullie dat? Nee, wel Bettie serveert, bedoel je dat niet. Nee, natuurlijk niet. Nou ja, toen begon de ellende van CD's niet kunnen kopen in Goes. Ik ging dan maar naar Den-Haag naar Plato. Dat was het enige voordeel wat ik had van mijn OV jaarkaart. Ik weet zelfs niet of Betty goes green nog bestaat. Ik had zelfs moeite met het vinden van een plaatje van de eerste CD die ik van ze gekocht heb, Hunuluria.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

check out www.luccrabbe.be

Enniesway @ 2009 zei

haha ik weet hoe je je voelt! Vandaag heel blij dat ik Hand Some 2de hands vond maar zit nu te zoeken naar Hunuluria op het net omdat ik toch echt zo graag het nr Cold by the Sea weer wil horen! Vandaar dat ik ook bij jou uitkwam ;)

Ga snel ff verder zoeken ;)