zaterdag 17 september 2005

Yousendit

Ik heb verschillende mensen op blogs Yousendit zien gebruiken.Je kan er files mee versturen. Nou heb ik er weleens overgedacht om nieuwe verzamel CD's die ik gemaakt heb, erop te zetten. Maar dat zijn losse .Wav files en dan moet ik er èèn MP3 file van maken. En of het geheel legaal is, is ook maar de vraag. Maar goed ik dacht als iemand een verzamel CD van mij wil hebben, moet maar even berichtje achterlaten. Dan ga ik misschien een email adres op mijn weblog zetten voor de uitwisseling van adresgegevens. De laatste waarover ik gepost heb, staat nog steeds op mijn computer. Als er überhaupt belangstelling voor is, wil ik hem wel met de post versturen. Ja ik weet het daar staat de legaliteit ook niet van vast.

2 opmerkingen:

Alexander zei

Hoi Marian,

Nou, ik moet zeggen. Ik ben wel benieuwd naar een verzamel CD van jou. Ik lees je blog regelmatig. En je volgt (meer dan ik) nauwlettend nieuwe muziek.

Als ik er iets voor moet doen (een tegenprestatie) dan verneem ik dat graag.

Marian zei

Mijn e-mail adres staat nu in mijn profile. Als je daar je adresgegevens naar opstuurt.