zondag 11 september 2005

Een nieuw verzamel CDtje

Post nr. 100.

Ik heb een nieuw verzamel CDtje in elkaar gedraaid voor iemand zijn verjaardag. De volgende nummers staan erop:

1 LPG – Multicolour words
2 Sergeant Petter – Way to go!
3 Gabriel Rios – Ghostboy
4 Simian – Never alone
5 A Brand – Riding your ghost
6 Millionaire – Alpha Male
7 Queens of the stone age – Broken box
8 Kaiser chiefs – Caroline, Yes
9 Thou – Can’t get
10 Roisin Murphy – Sow into you
11 De-Phazz – The mambo Craze
12 Daan – Bridge burner
13 Koop – Summer sun
14 Morcheeba – Wonders never cease
15 Zuco 103 feat. New Cool Collective – Zamumba no mar
16 Interpol – Next exit
17 Coparck – Breaking news
18 The Czars – Little Pink House
19 Beck – Everybody’s gotta learn
20 The shins – Those to come

Ik wilde ook nog een hoesje maken. Ik was alleen even vergeten dat mijn cartridge van mijn printer op was. Dus dan maar met de hand schrijven. Toen dacht ik er moeten toch ook plaatjes op.Dus ik plaatjes bij elkaar gezocht opgeplakt. Er moest er in ieder geval nog èèn bij. Ik nam het hoesje mee om nog meer plaatjes uit te zoeken. En toen was ik het hoesje kwijt en ik heb het nog steeds niet teruggevonden. Dus nou heeft die persoon alleen de CD in een jewel case maar zonder cover.

Geen opmerkingen: