zondag 19 maart 2006

Neko Case, Isobel Campbell en Mark Lanegan

Isobel Campbell & Mark Lanegan - Ballad of the broken sea
Neko Case - Fox confessor brings the flood

Twee mooie platen. Ik heb aan alletwee moeten wennen. De plaat van Neko Case bevat bijna alleen maar midtempo nummers, maar het zijn schitterende nummers.

Ik had een paar nummers gedownload van Ballad of the borken sea van Isobel Campbell & Mark Lanegan en dat beviel goed. De stemmen passen goed bij elkaar; het donkere van Lanegan en het liefelijke van Campbell.

Mijn recensies worden er echt niet beter op.

Nog een tip: Lou Rhodes met Beloved one. Ik heb al verschillende nummers gedownload en ik heb nog geen slecht nummer weten te ontdekken. Ze zingt/zong bij Lamb. Ze heeft nu een solo album gemaakt. Er is nog weinig electronica terug te vinden, maar wel mooie liedjes met gitaar.

Geen opmerkingen: