woensdag 22 november 2006

Song van het Jaar

Ja, hij is weer de Song van het Jaar verkiezing op 3voor12. Ik ben d'r nog niet
uit, maar dit is de long list:
Alamo Race Track - Black Cat John Brown
Arctic Monkeys - Fake tales of San Francisco
CSS - Let's make love and listen to Death from Above
Editors - All sparks
Hot Chip - Boy from school
Isobel Campbel & Mark Lanegan - Ballad of the Broken Sea
Midlake - Young Bride
Union of Knives - Evil has ever
The Infadels - Can't get enough
Tapes 'n Tapes - Insistor
Snow Patrol - Chasing Cars
Roisin Murphy - Ruby Blue (is deze niet van vorig jaar?)

De shortlist volgt later.

Ik ben ook al aan het denken over mijn eindlijstje van cd's. Hiernaast staat al een lijstje, maar het is nog niet zeker dat dit het definitieve lijstje wordt. Ik ben wel van plan op het beste nummer van elke cd van mijn lijstje op internet te zetten en hier te linken.

Geen opmerkingen: