vrijdag 24 november 2006

Testing #3

Ik ben weer nieuwe muziek aan het uittesten. The Klaxons is één van die bands. New Rave noemen ze de muziekstijl die zij spelen. Ik heb nooit wat gehad met Rave, maar dit is de rock variant en dit is vrolijk. Ze hebben nog geen cd uit, maar er is wel kans dat ik een cd van hun wil hebben. ze hebben wel een aantal 7 inches, twelve inches en cd-singles uit.

Een andere band ben ik gaan uitchecken vanwege de beste song van het jaar van 3voor12 en dit is Mastodon. Er staat namelijk een nummer van hun in de lijst waarop Josh Homme van Queens of the Stone Age meedoet. Het nummer heet Colony of Birchmen en het klinkt goed. Dus ik wil nog wat meer nummers uitchecken.

Een andere band is Unions of Knives. Ik had de cd van hun gekocht en het kwartje wilde niet echt vallen, maar ik draaide hem veel op mijn werk en niet echt thuis. Dat werkt niet. Het moet toch echt eerst andersom.

Geen opmerkingen: