donderdag 21 december 2006

Verlanglijst nummer zoveel

Ik was dus Mastodon aan het uittesten. Dat was niet zo'n succes. Hij zingt te weinig en schreewt te veel, de zanger dus. Vanavond belandde ik weer eens in een platenzaak en ik ging op zoek naar Susanna and her Magical Orchestra en die hadden ze niet. De afgelopen paar dagen kijk ik naar de radio. Een favoriet van de DJ's in het Glazen Huis is The Fratellis met 'Chelsea Dagger'. Ik vond dat zo'n leuk nummer dat mijn interesse in The Fratellis is gewekt. Toen ik op internet meer informatie over ze aan opzoeken was, kon ik ze eerst niet vinden. Ik dacht eerst dat hun naam The Fratelites was, maar nu ik het heb ingetypt ziet dat er toch anders uit. En de DJ's spraken het ook niet zo uit. Toen zocht ik op The Fratellies, maar dat was ook niet goed. Het moest toch echt The Fratellis zijn. En ik ben nog steeds geinteresseerd in de Kerstbox van Sufjan Stevens.

Geen opmerkingen: