zaterdag 24 februari 2007

Verleiding

Ik wordt sterk in verleiding gebracht om van de volgende artiesten een cd te kopen: Moss, Mika, Husky Rescue en Chikinki. Moss heb ik live in het 't Beest gezien. Cikinki heb ik bij Cantina gehoord. Een nummer van deze groep werd op verzoek van Odilo Girod van Coparck gedraaid. Husky rescue, geen idee waarom. Mika werd me aangeraden door A. Ik heb van allemaal nummers gedownload of via myspace geluisterd en het klinkt allemaal goed. Dus nu moet ik een keuze maken; al is is het waarschijnlijker dat ik in de platenzaak een keuze maak. En Nick Cave heeft een zeer uitgebreide DVD uit. Mijn TV is gemaakt dus kan ik hem ook bekijken als ik hem maandag gehaald (mijn TV) heb.

Update:
Gekocht: Nick Cave - Abattoir blues tour DVD/CD en Moss met The Long Way Back.
Besteld: Einstürzende neubauten - Silence is sexy (Pepertuum mobile heb ik al)
Chikinki - Lick my ticket

Geen opmerkingen: