maandag 11 juni 2007

Smaakverandering

Vroeger, in mijn pubertijd, hield ik van (blues)rock. Ik had cd's van onder andere Jeff Healey, Melissa Etheridge en Alannah Myles. Ik luisterde ook graag naar de radio. Studio Brussel was één van de zenders waar ik naar luisterde. Daar hoorde je meerdere stijlen muziek. Maar toch vond ik dat je maar één stijl kon kopen (vraag me niet waarom). Op een gegeven moment was ik dat natuurlijk spuugzat en ging ik andere stijlen kopen. Dus geleidelijk aan veranderde mijn smaak. Maar als iemand mij in mijn (blues)rock periode verteld had dat ik anno 2007 van andere muziek zou houden, had ik ze echt niet willen geloven. Dat leek me zo erg als je smaak zou veranderen. Dan vind je die cd's niet meer mooi, dat kan toch niet. Nu maak ik me daar niet meer druk om. Ik leef.....

Geen opmerkingen: