dinsdag 19 juni 2007

Lopende band

Ongeveer eens in het jaar, eens in de twee jaar breek ik met een gewoonte. De gewoonte om niet meer dan twee cd's per week te kopen. Als ik die gewoonte breek dan ga ik of naar twee cd zaken op één dag en koop bij allebei cd's. Of, zoals twee weekenden geleden, koop ik op twee, drie verschillende dagen cd's. Ik durf niet eens te vertellen hoeveel ik er gekocht heb. En dan had ik er ook nog twee via internet besteld. Vervolgens meldde ik hier dat ik Sjako! bij Fonos had gekocht. Meteen kreeg ik een aantal cd's aangeboden van Sjako! die ik ook gekocht heb. Voorlopig mag ik van mezelf geen cd's meer kopen tot ik ze allemaal goed beluisterd en beoordeeld heb. En dat kan wel even duren. Over sommigen zal ik ook een stukje schrijven. De volgende heb ik o.a. gekocht:
Anna Ternheim - Separation Road
Kings of Leon - Aha Shake Heartbreak
Jaap Boots - Afkuil
Einstürzende Neubauten - Kollaps

Geen opmerkingen: