maandag 19 mei 2008

Lang Geleden

Deze tekst komt uit een songfestival liedje, maar het slaat nu op het feit dat het lang geleden is dat ik een stukje schreef. Ik had geen tekort aan onderwerpen. Eén van de onderwerpen moest het tienjarig jubileum van 3voor12 zijn. Verder dan het downloaden van de jubileum cd ben ik niet gekomen, terwijl er toch veel georganiseerd is. Gelukkig dat je het terug kunt kijken en beluisteren.

Een aantal cd’s liggen klaar om gerecenseerd te worden waaronder Third van Portishead. Natuurlijk heb ik altijd cd’s op mijn verlanglijstje staan. Eén van deze cd’s is die van Angus & Julia Stone. De cd van Isobel Campbell & Mark Lanegan stond erop, maar na het beluisteren van deze cd op de luisterpaal is hij weer van mijn verlanglijst afgehaald.

Misschien had ik toch een tekort aan onderwerpen, want hier blijft het even bij.

Geen opmerkingen: