dinsdag 8 juni 2010

Mannending?

Ik heb eigenlijk nooit iets met lijstjes gehad. Ik was vroeger niet van de top40 al hield ik wel van top40 muziek. Ik krijg er met veel moeite een jaarlijstje uit. Maar ik heb nooit eigen hitlijsten gemaakt. Met die jaarlijstjes ben ik ook pas begonnen toen ik een blog had.

Nu staat er op 3voor12 bij het nieuws een Spotify gids. Dan ga ik eens kijken naar de playlists. En dan zie ik dat mijn playlist van maar 8 nummers in het niet valt valt bij die playllists. 8tracks is bij mij ook niet erg populair. Ik geloof dat ik het liefst LastFM gebruik. Al ga ik nog niet zo ver om een cd op mijn computer aan te zetten als ik in de woonkamer naar een cd aan het luisteren ben voor de stats. Maar ik luister soms wel extyra vaak naar bepaalde artiesten om ze hoger in LastFM library en stats te krijgen.

Geen opmerkingen: