woensdag 9 juni 2010

Vrouwending?

Ik lees nog steeds de 'oor'. Terwijl ik ze te veel mainstream vind. Dat kan je trouwens soms ook van mijn muzieksmaak vinden, maar dat terzijde. Ik lees gewoon graag en al helemaal over muziek. Tegenwoordig lees ik ook de column van Carice van Houten in de nieuwe revu; alhoewel het meer blogberichten zijn. Jammer genoeg is de nieuwe revu bijna nooit bij mijn plaatselijke supermarket te koop (de op 1 minuut lopen supermarket). Een favoriete rubriek op Kindamuzik is 'mijn platenkast'. Een dergelijke rubriek is ook te vinden in de 'oor'. De ander zijn muzieksmaak moet de mijne wel raken maar hoeft niet hetzelfde te zijn. Ik luister ook weleens naar het 'proefprogramma' dat Stefan Stasse vaak met Carice van Houten maakt op KX radio. Gisteravond (8 juni) was Marike Jager te gast. Ze heeft een aantal nummers gespeeld en mee plaatjes gedraaid. KX radio is uberhaupt een leuke (internet)zender omdat je er zeer diverse programma’s kan vinden. Zo kan je er ook een programma van stPaulDJ vinden genaamd Fine Fine Music. En het voordeel is ze draaien wat ze zelf leuk, mooi spannend vinden. Ik ben dan weleens jaloers want ik zou dat ook weleens willen. Maar ik doe het gewoon op het internet met de desbetreffende sites. En dat schrijven natuurlijk op mijn eigen blog.

Reblog this post [with Zemanta]

Geen opmerkingen: