vrijdag 11 juni 2010

John Grant in Paradiso

Net nu ik in een drukke periode zit van mijn werk, ging ik naar John Grant. Kwart over zes ging mijn trein dan was ik tien voor zeven in Amsterdam. In Amsterdam moest ik een tram hebben maar ik durfde niet op de tram te stappen die al klaar stond want ik wist niet zeker of het de goede was. Het heeft geloof ik wel tien minuten voordat ik in een tram sprong. En het was gigantisch druk en warm. Dus eindelijk kwam ik aan op het leidseplein en toen naar Paradiso. Natuurlijk liep ik de verkeerde kant op, maar gevonden en nog op tijd want hij begon om ongeveer kwart voor acht.

Drug was het eerste nummer dat hij speelde; dit is een oud Czars nummer. Ik was wel blij dat hij ook nog een nummer van die periode speelde want het blijven mooie nummers. Hij had ook een band bij zich (toetsenist, gitarist, bassist en een drummer). Met die band was ik wel erg blij want dat maakte Queen of Denmark extra mooi. Hij speelde o.a. ook nog TC honeybear, I wanna go to Marz en Chicken bones. Hij gaf nog twee toegifts, maar daarna kwam een andere band dus hij mocht jammer genoeg niet zo lang doorgaan.

Ik heb ook A. ontmoet die kende ik alleen van internet. Een vreemde ervaring iemand ontmoeten die je alleen maar via internet kent. Het was vrij kort want hij ging John Grant interviewen. Dit interview komt op fileunder.

Al met al een geslaagde avond ondanks het feit dat ik nogal moe was van het de hele dag op mijn benen staan.

Setlist (niet in de goede volgorde en op basis van geheugen):
Drug, TC and Honeybear,Where dreams go to die, I wanna go to Marz, Chicken Bones, Queen of Denmark, It’s easier, Sigourney Weaver, You Don’t Have to, Silver Platter Club, J.C Hates Faggots en Fireflies.

2 opmerkingen:

likeahurricane zei

Setlist:
1 Drug (Czars)
2 TC and Honeybear
3 Where Dreams Go to Die
4 Sigourney Weaver
5 I Wanna Go to Marz
6 Queen of Denmark
7 Chicken Bones
8 Silver Platter Club
9 You Don't Have To
10 JC Hates Faggots
---------------------
11 It's Easier
12 Fireflies

http://www.youtube.com/watch?v=aIV5iv6NJeY&feature=PlayList&p=B8C6761A18412A57&playnext_from=PL&index=0&playnext=1

Marian zei

Thanx