dinsdag 6 juni 2006

Het raadsel van Fietssleutel 76713


Fietssleutels
Originally uploaded by marian_.

Ik pakte mijn portemonnee, huissleutels en mijn fietssleutel om te vertrekken naar het centrum van Leiden. Ik kwam bij mijn fiets in de berging en mijn fiets stond niet op slot. Hoe kan dat??????? Ik blijk twee vrijwel identieke fietssleutels in mijn bezit te hebben waarvan er maar èèn op mijn fiets past.

Hoe ik aan die andere ben gekomen is mij een raadsel. Ik weet alleen dat ik niet zo lang geleden dacht dat ik mijn fiets niet op slot stond en vervolgens ging ik naar buiten om mijn fiets op slot te zetten. Maar ik kan me niet herinneren dat ik een vreemde fiets op slot heb gezet. Ik weet het, het klinkt bizar.

Dus als iemand weet wie een fietssleutel met nummer 76713 mist, ik heb het in mijn bezit. Sorry. Voor de rest gaat alles goed.



Update: Ik blijk toch redelijk normaal te zijn. Ik heb per ongeluk iemand anders zijn fietssleutel meegnomen te hebben. Ik heb dus geen vreemde fiets op slot gezet. Ik ben hem alleen vergeten mee te nemen. Dus morgen gaat hij terug naar de rechtmatige eigenaar.

Geen opmerkingen: