maandag 2 april 2007

Op herhaling

Ik kom 6 april 04:30 weer op de radio bij Over de Schutting. Het jaar is om en ik mag weer meedoen aan de rubriek 'laat horen'. Ik heb mijn lijstje afgelopen vrijdag opgestuurd. Ik moet nog even horen of hij alle cd's gevonden heeft.

Update: Zeven van de tien nummers zijn gevonden, dus 6 april om 04:30 luisteren. Ik zet later de playlist online.

Update 2: Volg deze link, na ongeveer twee en een half uur was ik aan de beurt.En hier is mijn playlist:
16 horsepower - Black Lung (CD: Low Estate)
Einstürzende neubauten - Selbstportrait mit Kater (CD: Perpetuum mobile)
Brand New Orleans - Beans (CD: B.N.O.)
Buckshot Lefonque - some cow fonque(more tea, vicar?) (CD: Buckshot Lefonque)
I am Kloot - To you (CD: Natural History)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

humm, het programma is blijkbaar nog niet herbeluisterbaar...

zie wel een heel diverse playlist, ben benieuwd wat jouw keuze was.

Anoniem zei

ha, nu is ie er!
linkje: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/vara/schutting/20070406-02.wma