woensdag 11 april 2007

Einstürzende neubauten

Ik beluister de cd's Perpetuum Mobile en Silence is Sexy nu al een tijdje; ze worden mooier en mooier. Soms kan ik aangeven wat mijn favoriete nummers zijn, maar bij deze cd's vind ik dat moeilijk aan te geven. Ze hebben allemaal een andere sfeer.

Mijn interesse in deze band wordt groter dus ik ga ook nog naar oudere cd's luisteren. Daarvoor ging ik op hun site kijken om de titels op te zoeken van de oudere cd's. Zij hebben een supporters site. Het idee is dat je lid wordt en een bepaald bedrag betaalt en daar kan je dan een aantal dingen voor krijgen zoals een DVD en/of een cd. Je kan meekijken en luisteren naar hun opnames. Je mag commentaar leveren. Op zich is dit een goede zaak. Ze worden op deze manier minder afhankelijk van een platenmaatschappij. Ik ben alleen niet zo'n fan van bands, maar meer van muziek. Gelukkig brengen ze hiervan ook een gedeelte uit voor het gewone publiek.

Geen opmerkingen: