zondag 26 augustus 2007

Anna Ternheim















Ik wil ook een Sony Erikson telefoon winnen. Misschien moet ik daarvoor maar weer eens nieuwe recensie schrijven, want dat is lang geleden. Deze recensie zat al lang in mijn hoofd, maar hij wilde er maar niet uitkomen. Hij moest over Anna Ternheim gaan. Ik heb namelijk Separation Road en Somebody Outside gekocht. Maar wat ik over die cd 's moest vertellen, wist ik alsmaar niet. Dus ik dacht, laat ik er eens lang naar luisteren misschien komt de inspiratie dan. Het was namelijk geen liefde op het eerste gezicht. Ik kwam uiteindelijk tot de conclusie dat de muziek zeer langzaam in mijn systeem sluipt. Langzaam maar zeker kruipt deze muziek in mijn hart. Deze cd heb ik één keer op mijn werk gedraaid, maar dat was een foute beslissing. De magie overvalt je alleen als je er rustig naar gaat zitten te luisteren. En deze recensie ga ik niet naar de nieuwe revu opsturen. De bevalling was te zwaar.


Update: Uit dit stukje heb ik een paar foutjes gehaald.

2 opmerkingen:

FOM zei

hmmm, of je blij moet zijn wanneer Revu je stukjes goed vindt vraag ik me af hoor ;-)


maar goed, het is een mooie telefoon.

th

Marian zei

Ik wil ook weleens wat winnen. Ik haat de prijsvragen met slogans. Niet dat ik ooit ergens aan meedoe.