zondag 16 april 2006

Goed nieuws

Ik heb twee mailtjes gekregen met goed nieuws. De eerste kwam van A.K. van fileunder. Hij meldde dat de cover CD, Sorry I made you cry, van The Czars vanaf 29 mei (het is nl. de vijfde maand van het jaar en niet de zesde) in de winkels zal liggen. Hij was eerst alleen online beschikbaar en ik bezit geen credit card. En ze willen een interview houden met John Grant.

Het andere goede nieuws is dat Grant Lee Phillips bijna klaar is met zijn cover CD, NINETEENEIGHTEES. Hier volgt een citaat van van zijn website: 'What’s taken shape in the late hours of my downtime is a semi-acoustic rendering of cult classics by The Pixies, Joy Division, REM, The Cure, Robyn Hitchcock, The Church, Nick Cave, New Order, Echo And The Bunnymen and The Smiths'. De exacte track list heb ik nog niet gevonden. Als ik hem vind, zal ik hem hierbij zetten.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

www.fileunder.nl ;)

Marian zei

verandert. Stom, daar heb ik wel vaker last van, van .com en .nl omdraaien.

Anoniem zei

En dan komt er nu ook nog eens .eu bij. Het wordt er allemaal niet makkelijker op....

The Czars komt overigens al op 29 mei uit.