maandag 17 april 2006

Laat horen

Ik heb net een mailtje gestuurd naar het radioprogramma 'over de schutting' met een lijstje van 10 nummers om mee te doen met 'Laat horen'. Dit radioprogramma wordt donderdag op vrijdagnacht uitgezonden. Je mag daar als luisteraar een half uurtje vullen met zelf uitgezochte muziek. En omdat het waarschijnlijk per september verdwijnt, probeer ik nu nog even mee te mogen doen.

Vroeger luisterde ik 's nachts veel naar de radio. Toen kon dat nog. Tegenwoordig luister ik alleen als ik toevallig wakker ben. Maar de radio is nog steeds mijn favoriete medium. Ik luisterde heel veel naar Radio 5. En de VARA op dinsdag was een favoriet. Via Radio Brussel heb ik ook veel nieuwe muziek opgepikt.

Update: Ik ben al gebeld. Ik sta op de lijst voor 28 april 05:30.

1 opmerking:

Anoniem zei

Oh leuk. Ga ik die dag er ff een half uurtje eerder uit.

(en adres luister ik 'm wel later online, natuurlijk)