zaterdag 8 april 2006

My Space

Nee, ik zit nog niet op MySpace. Ik weet ook niet of ik ooit een account ga aanmaken. Maar ik had gelezen dat veel bands op MySpace zaten. Dus voor de grap heb ik een rondje favorieten op MySpace gedaan. Ik zit naar Coparck op MySpace te luisteren.

Ozark Henry zit niet op MySpace.

The Sleepy Jackson is er ook te vinden. Alleen is het een fan die het opgezet heeft en niet de band zelf. Maar je kan wel hun CD beluisteren.

The Czars zitten ook op MySpace. Zita Swoon dan weer niet. dEUS wel. Hun laatste video kan je daar ook vinden. Tim van Hamel van Millionaire heeft een Personal Page op MySPace. Alleen krijg ik het goede adres niet gelinkt, maar op de MySpace site van Millionaire staat hij bij Friends als eerste. Daarop kan je ook een nummer vinden van het nieuwste project Horns. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Ik zet bij nieuwe CD aankopen de MySpace link er wel bij. Als hij er tenminste is.

Update: Even alle links in orde gemaakt.

Geen opmerkingen: