zaterdag 8 april 2006

Nieuwe telefoon




Ik heb eindelijk een nieuwe mobiel gehaald/gekocht. Ik ben overgestapt op een abonnement. En het toestel is een NEC N412i geworden. Normaal zoek ik vantevoren helemaal uit wat ik wil. Nu heb ik dat niet gedaan. Het is een grote overstap. Ik had eerst een Nokia 3310, wat een simpel toestel is. En nu heb ik deze, waarmee ik een i-mode toestel heb met fototoestel en MP3 speler en nog meer van die fratsen.

Dit doet mij denken aan mijn vader. Wij hadden thuis altijd televisies zonder afstandsbediening, TV's met afstandsbediening kwamen bij ons het huis niet in. Het werd wel steeds moeilijker om een nieuwe televisie te vinden zonder afstandsbediening, maar elke keer lukte het weer. En toen was de TV kapot. Mijn vader ging een nieuwe televisie kopen. Natuurlijk een TV zonder afstandsbediening. Op een gegeven moment belde hij mijn moeder op of ze een breedbeeld TV wilde. In die tijd was dat nog vrij nieuw. Mijn moeder vond het goed en toen hadden we een breedbeeld TV MET afstandsbediening. Zo gingen ze van de simpele TV naar een breedbeeld TV.

Update: Mijn moeder meldde nog dat het een kwestie was van geld. Het was of een video en een simpele TV of een fancy TV en geen video.

Geen opmerkingen: