zondag 23 april 2006

Laatste aankopen


230406-0001
Originally uploaded by marian_.

Vinylfanaten geschreven Robert Haagsma. Een interessant boek over vinylfanaten dus. Ik vraag me nog steeds af waarom de muziekdrager ertoe doet. Je leest over de redenen waarom mensen vinylfanaat zijn. Als je trouwens leest over hoeveel geld eraan gespendeerd wordt en hoeveel platen ze thuis hebben staan, dan heb ik nog een bescheiden CD verzameling.

Strips in Stereo in de volgende post meer hierover.

Death from above 1979 - You're a woman, I'm a machine.
Een goede harde rock CD door een duo gemaakt volgens de hoes door Jesse F. Keeler - Bass/Synth en Sebastien Grainger drums/vocals. En ik hoor toch ook flinke gitaarpartijen, maar wie die dan gespeeld heeft? Ik snap het niet.

Absynthe minded - New day
Een CD van een belgische band waarop ze rock, singer/songwriter muziek en Jazz met elkaar vermengen tot een mooie plaat.

Yeah Yeah Yeahs - Show your bones
Hoekige, swingende Rock.

1 opmerking:

Anoniem zei

absynthe minded is fantastisch. Luister vooral naar hun nieuwe single, I like you when you're sad