dinsdag 15 augustus 2006

Bizar ongeluk?

Ik was aan het skeeleren in de buurt van mijn werk. Daar is het in het weekend redelijk rustig en er ligt veel goed asfalt. Ik had een tijdje skeelers geleend om te oefenen, want ik wil ze misschien zelf kopen. Toen ik daar rondjes aan het 'rijden' was, zag ik het volgende gebeuren:

Een auto kwam me tegemoet rijden. Hij moest een bochtje nemen, maar hij nam dat bochtje zo raar en hard dat hij de achterkant van zijn auto tegen een boom parkeerde. D'r fietste ook iemand en we keken allebei met volle verbazing toe. De bestuurder zwaaide naar ons dat het goed ging en hij reed met een flinke deuk in zijn achterkant weer verder.

Ik heb me echt afgevraagd wat hij nou aan het doen was. Ik heb maar bedacht dat zijn auto naar de sloop moest en hij dacht laat ik eens kijken hoe ik deuken in mijn auto kan maken. Echt een bizar ongeluk.

Geen opmerkingen: