woensdag 30 augustus 2006

Groot, groter, grootst


Ik heb nu een jaar mijn 1 GB MP3 speler en hij bevalt nog steeds prima. Alleen soms zou ik wel willen dat ik er meer GB op kwijt kan. Na lang beraad heb ik besloten die wens in vervulling te laten gaan. Ik wil nog even doorsparen. Dan kan ik ook nog even nadenken over welke ik wil.

De iAudio X5L 30 GB heeft als voordelen dat computers hem gewoon als harde schijf zien en je dus geen programma's nodig hebt om hem te gebruiken. De batterij doet er 35 uur uur over om leeg te lopen. Je krijgt er een AC adapter bij. Alleen er kan 'maar' 30 GB op. Van deze versie is nog geen 60 GB beschikbaar.

De andere, een Ipod 60 GB heeft als voordeel dat er 60 GB opgaat. De batterij doet er 20 uur om leeg te lopen. Hij is mooi en d'r zijn vast nog meer voordelen, maar ik ben het even kwijt.

Ik denk dat het één van deze twee gaat worden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb zelf nu drie maanden de Creative Zen Micro Photo 8Gb en ben er nog steeds helemaal blij mee. Voor slechts € 180,-. en ze hebben er ook leuke gadgets bij zoals Apple ze verkoopt. Voorlopig ruim genoeg, maar voor hoe lang?

Marian zei

Dat is precies de reden waarom ik zo zit te twijfelen.