dinsdag 1 mei 2007

Hollandse Pot

Storybox - A Fool's Attempt
Het eerste nummer dat ik van deze band hoorde was 'A Thought We Had'. Ergens dacht ik aan Sufjan Stevens toen ik het hoorde, maar dat was het niet. Dus wachtte ik tot ik hoorde wie het was. Storybox was de naam van de band. Een verhalendoos, als je zo je band noemt dan ga je toch wat beter naar de teksten luisteren. Eigenlijk doe ik dat niet zoveel. Ik luister meer naar muziek. Zo kan je er jaren later achter komen waar een nummer overgaat. Maar goed nu over Storybox. Mooie ingetogen gitaarliedjes gezongen door een zanger met licht schurende stem. En luister verder op MySpace en hun eigen website.


Scram C Baby - The Thing That Wears My Ring
Ik zit op het podium achter een drumstel een eind weg te meppen als Monster uit de muppet show. Of met mijn gebrek aan ritmisch gevoel, sta ik op het podium met een gitaar in mijn handen te scheuren. Echt bij deze plaat zie ik dat helemaal voor me. Scram C Baby heeft de meest aanstekelijke plaat tot nu toe van 2007 gemaakt.


MySpace: Scram C Baby
Website: Scram C Baby

Geen opmerkingen: