maandag 28 mei 2007

Zitten en Luisteren!

Ik koop cd's naar behoefte. Die behoeftes kunnen zijn rustige muziek, lekker wild rockend, luie muziek etc. Ik heb pas een aantal cd's gekocht waar je echt naar moet luisteren Eén daarvan is Hanne Hukkelberg met Rykestrasse 68. Als je deze cd als achtergrond cd opzet, verdwijnt hij in het niets. Voor het grootste gedeelte schrijft ze haar eigen nummers, maar op deze cd bevindt zich een cover van een Pixies nummer. Black Francis schrijft vrij blijkbaar vrij herkenbare nummers, want ik haalde het eruit. Het is trouwens niet voor niets dat ik genres heb opgegeven in mijn platencollectie, want breng deze cd maar eens onder. Een singer/songwriter met jazz invloeden. Ook hoor ik Bjork terug, maar gelukkig niet haar manier van zingen.

Kijk en luister verder

Geen opmerkingen: