dinsdag 10 juli 2007

Bright eyes


Had iemand me niet kunnen waarschuwen? Iemand had me toch kunnen vertellen of laten horen hoe mooi de cd's Digital Ash in a Digital Urn en vooral I'm Wide Awake It's Morning zijn. Deze twee cd's zijn in hetzelfde jaar uitgebracht (2005); de twee kanten van Bright Eyes. In eerste instantie wilde ik alleen Digital Ash in a Digital Urn kopen, maaar ik heb I'm Wide Awake It's Morning ook gekocht en deze draai ik nu vaker. Op verschillende nummers van de cd I'm Wide Awake It's Morning zingt Emmylou Harris mee wat een zeer mooie toevoeging is aan zijn stem. Ook passen ze goed bij elkaar. Luister bijvoorbeeld eens naar 'Land Locked Blues' (met een home video, maar niet door mij gemaakt) en 'Devil in the Details'.

1 opmerking:

Anoniem zei

Digital Ash... heeft me nooit kunnen bekoren (heb deze enkel in de bib geleend), maar I'm wide awake, It's morning staat sinds de aankoop (toe ie pas uit was) in m'n top 3 van meest gekoesterde cd's. Wat me eraan doet denken dat 'k hem een half jaar terug uitleende en nog steeds niet terug zag (godzijdank is er nog iets als mp3).
mooie tekening trouwens, de ogen komen heel levendig over.