woensdag 25 juli 2007

Teleurgesteld














Ik ben teleurgesteld, maar in wie of wat weet ik eigenlijk niet. Ik ben redelijk sport-minded. Ik heb Wimbledon gevolgd. Ik kijk naar de Olympische Spelen. Ik weet een beetje wie de prijzen winnen in het voetbal. En nu kijk ik naar de Tour de France. En ik geloof vandaag voor het laatst dit jaar. Rasmussen weg; hij zat niet in Mexico, maar in italiƫ. Nee, ik ben niet teleurgesteld in hem.

Ik snap best dat die wielrenners doping gebruiken; niet dat Rasmussen doping heeft gebruikt. Men wil de tour winnen. Je weet dat als je niet goed genoeg presteert je de ploeg uitgezet kan worden. Het is hun leven. Of ik voor doping ben? Nee, dat ben ik niet. Of ik tegen doping ben? Nee, dat ben ik eigenlijk ook niet. Of ik voor de gezondheid van sporters ben? Ja, dat ben ik wel.

Update: Ik wil hier niet beweren dat Rasmussen doping heeft gebruikt.

Geen opmerkingen: